lørdag 29. september 2012

Roser

Veggteppe, 82x82 cm.

6 kommentarer:

  1. Flotte roser og fin fargekombinasjon! men du blir vel ikke overrasket over at jeg gjerne ville hatt grønn ramme ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Noe av ramma er nå grønt da, men.. Takk skal du ha igjen!

      Slett
    2. he he ja, men ikke nok grønt... ;D men fint bilde ble det uansett! synes du har lykkes med kombinasjonen av broderi og lapper!

      Slett
  2. Hei Astrid. Kjekt å stikke innom bloggen din. Mye fint. Jeg er veldig glad i de to putene du har sydd til meg, en med akeleie og en med valmue. De pynter veldig opp i stua.
    Hvert år kommer også julepynten din opp på treet vårt. Nydelige :)
    Du er kanskje snart i julemodus på syrommet... jeg skal følge med i spenning!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Brit!
      Putene dine med gule flekker husker jeg jo;) Hvordan det blir med julepynt vet jeg ikke riktig, men det var veldig hyggelig med oppmuntrende kommentar!

      Slett

Jeg blir glad for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...