mandag 11. februar 2013

Sofaputer



Detalj 

Detalj 

6 kommentarer:

  1. flotte puter!de hadde jo passet fint hos meg...med grønn eller grå bakgrunn...:) er forresten veldig fornøyd med de jeg fikk til bursdagen!

    SvarSlett
  2. Takk, Ingrid! Det var da jeg ble inspirert til å sy litt fler! Men nå er jeg godt i gang med Ottar sine greier, og den blå dama står her så fint og prøver! Kan tro jeg er glad for den!!

    SvarSlett
    Svar
    1. flott :)

      men jeg stnes du skal fortsette å sy puter! artig med de nye broderiene også. likte spesielt uglene!
      også likte jeg godt den puta du hadde kombinert aplikasjon og broderi!

      Slett
  3. Takk skal du ha! :)
    Ugler har jeg noen av, ja! Både "ekte" og "uekte":)

    Men jeg tror ikke det går så verst med korkappa denne gangen. Lagde ganske grundig mønster forrige gang, så jeg håper det skal gå bra.Det tar nok litt tid før jeg er ferdig med den. Så får vi se hva det neste blir.

    SvarSlett
  4. Nydelige puter!
    Den hvite med rosa/røde/ burgunder tulipaner skulle jeg veldig gjerne hatt. Er det mulig å bestille?

    SvarSlett
  5. Så hyggelig!
    Puta har jeg fremdeles den. Da må du ev. bestille på mail eller tlf. Mailadr.: a-ryning@online.no. Tlf.nr har du.:)

    SvarSlett

Jeg blir glad for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...